Zasady promocji i oznakowania
Jeżeli korzystasz ze wsparcia Funduszy norweskich i EOG, masz nie tylko prawo, ale i obowiązek, aby o tym informować. Informacje o dofinansowaniu powinieneś podawać w trakcie realizacji projektu, przy okazji wszystkich działań informacyjnych i promocyjnych, jakie w związku z nim podejmujesz.
We właściwy sposób musisz także oznakować dokumenty przeznaczone do publikacji i dla uczestników projektów, miejsce realizacji Twojego projektu i swoją stronę internetową (jeśli taką posiadasz). W ten sposób przekazujesz innym informacje o otrzymaniu dofinansowania z danego programu.
Takie działanie ma służyć zwiększeniu świadomości społecznej na temat istnienia Funduszy norweskich i EOG, ich celów, możliwości współpracy dwustronnej z podmiotami z Islandii, Liechtensteinu lub Norwegii oraz upowszechniać wiedzę na temat wdrażania, wyników i oddziaływania Twojego projektu.
Jesteś też zobowiązany do opracowania i wdrażania Planu Komunikacji oraz raportowania Operatorowi Programu, w jaki sposób wywiązujesz się z obowiązków informacyjno-promocyjnych. Swój Plan Komunikacji powinieneś włączyć do wniosku projektowego. Wskazówki na temat zawartości Planu znajdziesz w Aneksie Nr 3 do Regulacji w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (PDF 120 KB).
Szczegółowe zasady promocji i oznakowania projektów zostały opisane w podręczniku: Komunikacja i identyfikacja wizualna. Fundusze EOG i fundusze norweskie 2014-2021 (PDF 6 MB).
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się